Wyniki rudnickich wyborów samorządowych z 21 października 2018 r.

Mamy nowego wójta.
Został nim ... Pan Grzegorz Domański !

Poniżej przedstawiam wyniki głosowania:



Do Rady Gminy Rudniki wybrani zostali:

01. Damian Sowa
02. Henryk Pakuła
03. Mirosław Woźny
04. Grzegorz Dwornik
05. Andrzej Materak
06. Honorata Klimek
07. Karol Włóka
08. Jarosław Marchewka
09. Mariusz Stanek
10. Bogusława Kaczmarek
11. Katarzyna Wojtal
12. Ewa Orzeszyna
13. Aneta Szczęsna-Kałwak
14. Dariusz Zaręba
15. Anna Lach


Na zakończenie pozostaje mi podziękować Wam wszystkim za liczny udział we wczorajszych wyborach.
Jednocześnie chciałbym pogratulować nowemu wójtowi - Panu Domańskiemu i życzyć mu owocnej pracy, jak i wszystkim wybranym radnym, aby jak najdłużej pozostali (za)radnymi, a nie stali się (bez)radnymi ...

Przywróćcie wreszcie naszą gminę mieszkańcom !



Powrót do strony głównej


Dalachow moje miejsce napisał(a):
2018.10.22 - 17:44
Gratuluję i ja. Czekam na decyzje Rady i Wójta. Wierzę że to co Pan Domański mówił na spotkaniach będzie realizował. Najbardziej zależy mi na właściwych kontaktach i poszanowaniu zdania innych. Liczę że również tutaj zmieni się poziom. Mam nadzieję że ten portal będzie również w kulturalny sposób z szacunkiem do ludzi informował merytorycznie o tym co jest nie tak w Gminie. Będzie informował co jest wartościowego dla Gminy. Jako pomysł rzucam kierunek rozwoju. Jesteśmy dziś Gminą rolniczą pytanie czy nadal taką chcemy być. Czy chcemy inwestycji które pozwolą na dywersyfikację dochodów rolników (np. Farmy fotowoltaniczne - temat gorący) czy tez idziemy w kierunku przemysłu (pytanie jakiego) czy tez stajemy się Gmina wczasowo/emerycko/sypialnianą - tutaj mieszkamy A pracujemy gdzie indziej? Może warto zmienić plan zagospodarowania przestrzennego i w fajnych miejscach postawić na zabudowę mieszkalna/letniskowa a w innych pozwolić na inwestycje w masarnie chlewnie baterie słoneczne czy inne

aga11 napisał(a):
2018.10.22 - 18:30
Bardzo, bardzo się cieszę, że mieszkańcy naszej gminy powiedzieli wreszcie dość. Lepiej późno niż wcale. Nie pomogły nieczyste zagrywki, kłamstwa, zasłanianie się pracownikami. Mam wielką nadzieję, że nowy wójt otoczy się uczciwymi, kompetentnymi współpracownikami, że będzie słuchał mieszkańców i nie zapomni, dzięki komu pełni tą funkcję. Bo nasz były wójt uważał, że zawdzięcza ją kolesiom, znajomym i rodzinie. No i został wczoraj wyprowadzony z tego błędu.

JK napisał(a):
2018.10.22 - 18:39
Gratulacje dla pana Domanskiego! Życzę mu żeby pamietał, że to on jest dla ludzi a nie ludzie dla niego, bo to chyba właśnie zgubiło ostatecznie byłego już wójta

Ania napisał(a):
2018.10.22 - 22:52
Od siebie powiem, że cieszy fakt, że tak głośno została wyrażona wola mieszkańców. Wspólnymi siłami, uda się przywrócić normalność w naszej gminie:) Wystarczy chęć dialogu.

boguś napisał(a):
2018.10.23 - 06:46
Bardzo cieszę się, że wygrał pan Domański, niepokoi tylko fakt, że prawe ręce naszego byłego włodarza pozostaną i będą szkodzić dalej. Wiecie, kto stał na schodach gminy i kłamał w żywe oczy podczas afery wiatrakowej, kto z pracowników bronił własną piersią i swoim nazwiskiem firmował wszystkie decyzje Igtorna. Tak pani sekretarz. Na panią też już pora.

DALACHOWIEC # 2 napisał(a):
2018.10.23 - 07:18
Mam pytanie a ilu jest ludzi poprzedniego wójta (Pyziaka) w Radzie Gminy Rudniki ?? Bo jeśli większość jest ze starego składu to nowy wójt (Domański) będzie miał ciężką kadencję.

damianexe napisał(a):
2018.10.23 - 08:53
Gratuluje serdecznie. Nie ukrywam, że bardzo mnie cieszy fakt wyboru nowego wójta. Znam Pana Grzegorza od lat i głęboko wierzę, że wspólnie z mieszkańcami damy radę dużo zmienić. Wreszcie mieszkańcy naszej gminy powiedzieli dość. Dość układom, układzikom, mydlenia oczu i zasłaniania się innymi współpracownikami. Jeszcze raz serdeczne gratulację i nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć wytrwałości, pomyślności i sukcesów na nowym stanowisku i zmianie naszej gminy na lepsze.

Zainteresowany napisał(a):
2018.10.23 - 10:13
Idzie nowe, czy lepsze tego nikt nie wie. Jednak najważniejsza jest nadzieja. Polityka lokalna podobnie jak centralna pokazuje jak trudno rządzić "obiektywnie" i jak łatwo popaść w politykierstwo i kolesiostwo. Zobaczymy jak będzie po owocach a nie słowach. Dajemy kredyt zaufania i nie liczymy, że wszystko się zmieni od "już". To nie możliwe ale będziemy patrzeć władzy na ręce i mam nadzieje ze strona moje rudniki także będzie, w tej czy innej odsłonie.

DALACHOWIEC # 2 napisał(a):
2018.10.23 - 11:36
(Link edytowany przez Moje-Rudniki)

Grzegorz Roman Domański - 2147 głosów KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Andrzej Tadeusz Pyziak - 1408 głosów KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW NASZA GMINA RUDNIKI
Ewa Belka - 265 głosów KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ

Czytaj więcej tutaj

Zainteresowany bis napisał(a):
2018.10.23 - 11:49
Brawo dla Zainteresowany za komentarz - takich tutaj więcej. Monitorujemy, rozliczajmy ale SZANUJMY ludzi. Traktujmy innych tak jak sami chcemy być traktowani. Jeśli chcemy aby inni funkcjonowali w granicach prawa to róbmy to sami. Ja trzymam kciuki za nowego wójta. Zgadzam się tez z jego słowami ze w Gminie pracuje wielu porządnych ludzi czasem wystarczy wskazać inny kierunek, inne podejscie i to wystarczy.

ALICJA napisał(a):
2018.10.23 - 15:10
Tak bardzo się cieszę z wyników tych wyborów i zgadzam się, że wielu porządnych, uczciwych pracowników ma nasz urząd. Wiemy jednak, że nie wszyscy są godni zaufania i pozostawienie pewnych osób na stanowiskach kierowniczych może bardzo zaszkodzić panu Domańskiemu. Pamiętajmy wszyscy, o zachowaniach z kampanii wyborczej. Nie można ufać komuś, kto dla byłego już wójta kłamał, naginał przepisy. Taka osoba nie stanie się nagle uczciwa

ZZZ napisał(a):
2018.10.23 - 15:13
SERDECZNE GRATULACJE NOWEMU WÓJTOWI.. NAREŚCE ZAPANUJE SPOKÓJ TE CI STARZY URZĘDNCY DO WYMANY BO BĘDĄ DALEJ CWANACZYĆ....

DALACHOWIEC # 2 napisał(a):
2018.10.23 - 15:58
W nawiązaniu do wpisu "ZZZ" - tak faktycznie nowy wójt będzie musiał się z większością pracowników Urzędu Gminy pożegnać. Jest to stara "gwardia" przyboczna byłego wójta, która może w znacznym stopniu utrudniać pracę nowemu wójtowi, Pewnie będą koszty odpraw, które Gmina poniesie, ale trudno nowa władza to nowi urzędnicy, Ci starzy to się za długo zasiedzieli na swoich stołkach. Czas na zmiany idzie nowe młodsze pokolenie - życzę im udanego startu na swoich stanowiskach. Pamiętajcie praca w UG Rudniki to służba dla tutejszej społeczności.

adam napisał(a):
2018.10.23 - 16:02
Jaka radość, jak myśmy się wczoraj cieszyli. Panie Domański jest pan naszą nadzieją na normalność. A odnosząc się do poprzednich postów ja także zachowałbym dużą dozę nieufności, w stosunku do pani sekretarz w szczególności. Proszę pamiętać ku przestrodze o tym, że ktoś kto ma na ustach frazesy typu "pozytywna kampania" a potem włamuje się nocą do skrzynek na listy mieszkańców jest skłonny do innych podłości także. Obawiam się, że będzie pan w nowej pracy otoczony wrogami, czekającymi na potknięcia, lub przykładającymi sami do nich ręce.

Stefan napisał(a):
2018.10.23 - 19:02
Spokojnie nie wariujemy - kto z nas chce aby w jego miejscu pracy przy wymianie szefa zwolnili i nas? Druga kwestia jest kodeks pracy który obowiązuje wszystkich pracowników zatrudnionych na umowę o prace. Po kolejne kto z nas jest czysty jak łza, kto nigdy nie zataił czegoś nie przeinaczył czy świadomie nie zmanipulował ? I ostatnia kwestia efektywność i ciągłość działania jak wymienimy wszystkich to nim następcy poznają zasady funkcjonowania minie jakiś czas. W moim miejscu pracy wymieniono 3/4 kadry menadżerskiej po zmianie władzy - minęło już prawie 2 lata i nadal brak decyzyjności i kompetencji u niektórych jest ....

Uzupelnienie napisał(a):
2018.10.23 - 19:12
W nawiązaniu do poprzedniego - dawanie szansy to jedno ale aby było jasne jestem za zmianami - za świeżością (dla mnie wymiana powinna być płynna - emeryci czy osoby które łamały prawo powinny odejść. Ja oczekuje działania zgodnie z prawem na rzecz gminy a nie pojedynczych osób „wybranych”. My natomiast musimy mieć świadomość ze nigdy nikt nie dogodził wszystkim i teraz tez tak bedzie

ania napisał(a):
2018.10.23 - 19:38
Oczywiście, że jest kodeks pracy i nie można nikogo ot, tak zwolnić, ale stanowiskami w gminie dzieli wójt. On jest szefem i tak musi sobie ustawić zespół, żeby dobrze działał. Czy chciałbyś Stefan mieć jako prawą rękę kogoś, kto dwa dni wcześniej był twoim zawziętym wrogiem. Przecież tu nie ma mowy ani o zaufaniu, ani o współpracy. Poza tym nie po to zmieniliśmy wójta, żeby na jednym z najwyższych stanowisku w gminie została jego pupilka. Nie mówię o zwalnianiu jej, ale o przesunięciu na stanowisko, na którym żadnych większych szkód już nie wyrządzi.

Aneczka napisał(a):
2018.10.23 - 20:21
Żeby dokonała się prawdziwa zmiana w gminie niezbędne jest "przewietrzenie" samego urzędu. Jeśli na stanowiskach kierowniczych pozostanie stara gwardia to marne szanse na lepsze jutro. Nie bardzo widzę tą współpracę między nowym wójtem a nimi. Inna sprawa, że zmiana powinna być stopniowa i płynna (np. związana z przejściem na emeryturę), a nie gwałtowna.

Stefan napisał(a):
2018.10.23 - 22:02
Ja nie mam nic do ludzi Pani sekretarz ma swoją prace do wykonania - trudno mi oceniać czy była wrogiem. Ja na to tak nie patrzę. Jak mówisz miała swojego szefa i zadania do wykonania. Dziś mamy nowego Wójta który ułoży klocki po swojemu. Ja jestem zwolennikiem ewolucji - nie wiem jakie argumenty Pa Pani Sekretarz nie wiem jaka jest jej perspektywa. Życie nauczyło mnie oddzielać ludzi i emocje od funkcji i zadań. Z drugiej strony ta Pani ma duże doświadczenie może wystarczy rzeczowa dyskusja Pana Wójta z Panua Sekretarz. Pozwólmy decydować Panu Wójtowi, my zajmijmy się patrzeniem ba ręce słuchaniem co mówią i wyciąganiem Wniosków. Patrzmy obiektywnie idrozniajmy fakty od opinii. Opinie mogą być różne ale fakty są zawsze tylko jedne. Druga sprawa szanujmy prawo i innych - nie używajmy epitetów nie miejmy pretensji jeśli ktoś ma inne zdanie.

ania napisał(a):
2018.10.24 - 06:38
NIe zgadzam się, że kompetencje to jedno a podły charakter to drugie. To się może sprawdza się w korporacji, ale nie na stanowiskach urzędniczych. Pani sekretarz sama swoimi kompetencjami i swoim zachowaniem zbudowała swój wizerunek. Dla mnie, osoby "walczącej z wiatrakami" jest on nie do przyjęcia. Nie będę się już rozpisywać o jej profesjonalnych "działaniach" wszyscy wiecie jak było i co robiła ze swoim szefem w tej sprawie. Ale w głowie mam nadal epitety jakimi nas wtedy określała. Swoją osobą będzie psuła teraz wizerunek Pana Domańskiego, a jakiś nadzwyczajnych osiągnięć zawodowych to ja tu nie widzę. Ot przeciętny urzędnik, który trzymał się swojego stołka za wszelką cenę, spełniając wszystkie zachcianki swojego szefa. Brała w nich czynny udział. Szczególnie w tych związanych z podejrzeniami o przyjmowanie korzyści majątkowych za zatrudnianie rodziny i znajomych. I to nie jest opinia. To są fakty. Można sprawdzić kto był szefem komisji przeprowadzających rekrutacje na stanowiska pracy w gminie. O takich kompetencjach mówisz Stefan? Zaznaczam, że w urzędzie pracuje wielu uczciwych, kompetentnych ludzi i tu jak najbardziej zgadzam się z przedmówcą. Niestety o pani sekretarz do nich nie należy i naprawdę nie chciałabym, żeby pan Domański był kojarzony z kimś takim.

tobiasz napisał(a):
2018.10.24 - 06:43
Wiele razy starałem się o pracę w naszym urzędzie, niestety nigdy "wysokie" kompetencje pani sekretarz nie pozwoliły jej na zatrudnienie mnie. Nie mogłem w moim CV wpisać koneksji rodzinnych z wójtem, nią samą lub jej koleżankami.

adam napisał(a):
2018.10.24 - 06:56
Pani sekretarz brała czynny udział w kampanii wyborczej Pyziaka. Mogła być kompetentną urzędniczka i zająć się sprawami gminy, ale ona te kompetencje znacznie przekraczała. wypowiadała się na korzyść byłego już wójta na wszystkich spotkaniach wyborczych. Uważam, że tu najbardziej urzędnicy gminy pokazali jak są niekompetentni i wszyscy, którzy czynnie, za nasze pieniądze zaangażowali się w akcję wyborczą powinni stracić swoje stanowiska, Honorowo byłoby gdyby sami odeszli, ale w drużynie Pyziaka nikt z honorem nie miał nic wspólnego.

Zainteresowany napisał(a):
2018.10.24 - 11:30
Nowy wójt ma prawo budowania zespołu współpracowników według własnego uznania i ma do tego pełne prawo. Nas mieszkańców interesują efekty tych czy innych działań szczegóły pozostawmy jemu. Chciałbym wiedzieć pracowników merytorycznych i interpersonalnie przygotowanych ale wiem, że to bardzo trudne. To się rzadko zdarza aby pracownik miał takie pełne umiejętności stad będzie to budziło nasze niezadowolenie. To normalne, tutaj nikt wszystkich nie zadowoli. Dzisiaj emocje biorą górę, jedni się cieszą inny przeciwnie ale "motyle w brzuchu" szybko się skończą i przyjdzie czas na codzienną, niełatwą pracę. Ja liczę na przyzwoitość tej władzy. Tylko i aż tyle.

Stefan napisał(a):
2018.10.24 - 16:38
Zaangażowany bardzo dobrze to ujął. Na tym zakończmy układanie Panu Domańskiemu składu osobowego współpracowników. Co do pozostałych komentarzy faktem jest ze Pani Sekretarz brała udział w zatrudnianiu pracowników. Reszta to już opinia i dewagacje. Dla mjie urząd gminy ma być urzędem który efektywnie realizuje swoje cele statutowe - dba o szkolnictwo, transport publiczny, zagospodarowanie śmieci, pozwala mnie jako mieszkańcowi efektywnie funkcjonować w przestrzeni która jest moja. Ma dbać o rozwój gminy i infrastrukturę która służy mieszkańcom. Dodatkowo sprawnie realizować urzędowe obowiązki formalne - pozwolenia, meldunki itp. Zakładam ze Pan Domanski ma pewien pomysł i zdecyduje jak chce funkcjonować.

Aneczka napisał(a):
2018.10.24 - 17:20
Na całe szczęście to nie Ty Stefanie decydujesz czy zakończymy dyskusję czy nie. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, nie tylko Ty. Ja zgadzam się z opinią, że zmiany są niezbędne. Głosując na pana Domańskiego miałam nadzieję na konkretną zmianę w gminie, a nie częściową. Nikt panu Domańskiemu niczego nie układa. To mądry człowiek i z pewnością ma pomysł i na to. Według mnie pracownicy wdzięczni ex-wójtowi za zatrudnienie w "jego" urzędzie, będący na każde skinienie to nie jest dobry pomysł i tyle.

Stefan napisał(a):
2018.10.24 - 17:42
Aneczka -po co irytacja. Dziś aby zwolnić pracownika zatrudnionego na umowę o prace trzeba: ogłosić redukcje etatu, zwolnić dyscyplinarnie lub rozstać się za porozumieniem stron. Czyli realnie trzeba miesc mocne dowody aby pracownika zwolnić dyscyplinarnie. Bronienie szefa czy nam się podoba czy nie nie jest wystarczające. Mam wrażenie ze masz jakieś prywatne złośliwości związane z ta Panią. Dla mnie to urzędnik tylko tyle. Nie uważam aby nagonka i szkalowanie kogoś publiczne było dobrym rozwiązaniem. Uważasz inaczej ok ja mam jedna twarz i nie mam zamiaru tracić jej na udowadnianie ze prywatne animozje i chciejstwa to jedno a przepisy prawa to drugie.

Stefan napisał(a):
2018.10.24 - 17:45
Aneczka w nawiązaniu do poprzedniego - czy ja gdzieś powiedziałem ze zmiany są niepotrzebne? Nie - tez uważam ze są potrzebne dla mnie ważne aby zmiany miały miejsce w urzędzie i funkcjonowaniu Gminy, kto będzie je realizował to sprawa wtórna.

Aneczka napisał(a):
2018.10.24 - 18:09
Ale z jaką panią Stefanie? W żadnym z moich wpisów nie wspomniałam o jednej konkretnej osobie, a ogólnie o pracownikach. Nie pisałam też o tak drastycznych posunięciach jak zwolnienia dyscyplinarne (choć podstawą takiego może być np. \"utrata zaufania\" a nie wyłącznie ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych). Pisałam o płynnej, a nie gwałtownej zmianie. Istnieje również coś takiego jak wypowiedzenie zmieniające, w którym wypowiada się dotychczasowe warunki pracy i proponuje nowe (np. inne stanowisko). Jeśli pracownik takiego wypowiedzenia nie przyjmie przechodzi ono w tryb zwykłego wypowiedzenia i jest to wystarczającą podstawą. Zgadzam się z Tobą, że zmiany powinny mieć miejsce w urzędzie tylko według mnie jeśli nie zmienią się pracownicy to nic się nie zmieni. Miłego wieczoru :-)

Zeus napisał(a):
2018.10.24 - 21:26
Nie dywagujmy kto kogo zwolni ,przesunie na inne stanowisko poniewaz zalatuje to zemstą.Wierni pretorianie dotychczasowego wójta sami powinni wiedzieć jak powinni postapić. Bo w przeciwnym razie za niedługi czas pójdzie fama , albo fakty , że ten wójt zatrudnia rodzine , znajomych czli nepotyzm w czystym wydaniu.

marcel napisał(a):
2018.10.24 - 21:50
Zgadzam się z Aneczką , nie po to wybraliśmy nowego wójta, żeby nic się nie zmieniło w tym urzędzie. A pani wice wójt powinna trafić na inne stanowisko. Ja też uważam, że w tej sytuacji powinna honorowo odejść, ale wiadomo, że honor zanika w sytuacji, gdy co miesiąc na konto wpływa 8 czy 9 tysięcy pensji.

Stefan napisał(a):
2018.10.24 - 23:26
Honorowo zrezygnować? Kto z Was honorowo zrezygnuje z pracy? Ma zrezygnować dlatego ze popierała szefa? Opanujcie się. Zacznijmy akceptować ze ktoś ma inne zdanie, nikt z nas nie był na jej miejscu nie zna jej perspektywy. Inna sprawa ze każdy z nas boi się zmiany naturalne ze się przed nią boi. Nie jest jednak nasza rola decydować w tej czy innej sprawie. Wiem ze najprościej jest powiedzieć ze powinna odejść bo mówiła pisała rzeczy które nam nie odpowiadały. Tak to jednak nie działa - dla mnie osobiście utrzymanie stanowisk powinno zależeć tylko od posiadanych kompetencji i umiejętności współpracy - team spirit. Jeśli ktoś z Was chce ofiar i głosował na nowego wójta bo powinien zwolnić ludzi i zrobić miejsce dla nowych - dla zasady to dla mnie jest to słabe to oznacza ze chcecie tego czemu byliśmy przeciwni - układu zwolnić „jego” zatrudnić swoich pewnych zaufanych. Życzę Wam aby w Waszych pracach nie było sytuacji w której zmieni się szef i zwolni Was czy zmieni Wam stanowisko nie dlatego ze nie nadajecie się tylko dla tego ze jesteście od poprzednika. Ja już jestem przed emerytura wiele widziałem z wieloma ludźmi pracowałem i wiem ze gdy szanuje się ludzi to jest jakoś lepiej. Dobranoc wszystkim

Juana napisał(a):
2018.10.24 - 23:35
Ojej pozbyli się wójta. I dobrze! Należało mu się. Ale pisanie komentarzy na temat innych pracowników urzędu i samemu sobie odpisywanie na nie, to już może tylko nasze czcigodne grono :)) znam ich wszystkich. Znam ich styl. Ps. Trzeba było wybrać Panią z PiSu. Przynajmniej mniej dywagacji bedzie, kto ma zastąpić urzędników w gminie. Wystarczyłoby spojrzeć na listy partyjne. A tak się Pan D. Będzie głoówkowal kogo obsadzić jak wszyscy swoii! Bo to przecież nepotyzm może być co nie? A pod godzin tu Niema!!! Narazie to piszemy komentarze i sami odpowiadamy. A nusz sami odejdą pod presją. Mamy czas do jutra do 8.00. potem zaczynamy lekcje. W okienku coś napiszemy.

łukasz napisał(a):
2018.10.25 - 06:41
Zobaczcie ile emocji budził poprzedni wójt, jak ludzie go znienawidzili, a przecież nie zawsze tak było. Głosowaliśmy na niego wiele kadencji. Każda kolejna była tylko gorsza. Wiem, że jego bliscy współpracownicy, którzy brali bezpośredni udział w tym wszystkim darzeni są także niechęcią, a nawet nienawiścią. Ale sami sobie na ten stosunek do nich zapracowali.

ZZZ napisał(a):
2018.10.25 - 08:11
Dzień Dobry..Witam raniutko.Chciałabym w tym miejscu napisać aby ..częściej były zebrania z mieszkańcami ,i by się mogli wypowiedzieć co ulepszyć w naszym Żytniowie. Pozdrawiam i życzę Miłego Dnia......

DALACHOWIEC # 2 napisał(a):
2018.10.25 - 17:22
(Link edytowany przez Moje-Rudniki)

Wyniki wyborów samorządowych 2018 do rady gminy w Rudnikach:

Okręg 1 Sołectwo Cieciułów Damian Piotr Sowa KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 2 Sołectwo Bugaj Henryk Jan Pakuła KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
Okręg 3 Sołectwo Bobrowa Mirosław Woźny KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW NASZA GMINA RUDNIKI
Okręg 4 Sołectwo Żytniów: Żytniów od nr 1 do nr 35 oraz od nr 180 do końca wraz z miejscowościami Hajdamaki, Pieńki, Stawki Żytniowskie, Żurawie Grzegorz Roman Dwornik KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW NASZA GMINA RUDNIKI
Okręg 5 Sołectwo Żytniów: Żytniów od nr 36 do nr 179 wraz z miejscowościami Bliźniaki i Ignachy Sołectwo Jelonki Andrzej Materak KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 6 Sołectwo Łazy Sołectwo Młyny Honorata Agnieszka Klimek KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 7 Sołectwo Chwiły Sołectwo Faustianka Sołectwo Kuźnica Sołectwo Porąbki Sołectwo Jaworek Karol Adam Włóka KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 8 Sołectwo Rudniki: Rudniki ulice Biegańskiego, Bolesława Chrobrego, Cmentarna, Dąbrówka, kaprala Mariana Sobczaka, Mieszka I, Niska, Okólna, Parkowa, Prosta, Targowa, Traugutta, Wieluńska, Wojska Polskiego, Wyspiańskiego, Żeromskiego wraz z miejscowością Teodorówka Jarosław Kazimierz Marchewka KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 9 Sołectwo Rudniki: Rudniki ulice Cicha, Częstochowska, Dworska, Jaworowa, Joanny Żubr, Krótka, Narutowicza, Ogrodowa, Piaskowa, Przechodnia, Reymonta, Sienkiewicza, Spokojna, Zakątna Mariusz Michał Stanek KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW NASZA GMINA RUDNIKI
Okręg 10 Sołectwo Janinów Sołectwo Odcinek Bogusława Grażyna Kaczmarek KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW BOGUSŁAWY KACZMAREK
Okręg 11 Sołectwo Dalachów od nr 1 do nr 215 Ewa Jadwiga Orzeszyna KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 12 Sołectwo Dalachów od nr 216 do końca Aneta Agata Szczęsna Kałwak KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 13 Sołectwo Mirowszczyzna Sołectwo Mostki Sołectwo Słowików Dariusz Zaręba KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW NASZA GMINA RUDNIKI
Okręg 14 Sołectwo Jaworzno Katarzyna Wojtal KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW GRZEGORZA DOMAŃSKIEGO - WSPÓLNA GMINA
Okręg 15 Sołectwo Julianpol Anna Maria Lach KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW NASZA GMINA RUDNIKI

Czytaj więcej tutaj

Grog777 napisał(a):
2018.10.27 - 18:53
Gratulacje dla nowego wójta. Mam nadzieję, że nie zawiedzie naszych nadziei. Byłemu wójtowi życzę udanego wypoczynku na politycznej emeryturze. Widzę, że w komentarzach rozgorzała dyskusja o ewentualnych zmianach w UG. Wg mnie, nie ma tutaj wiele do dyskusji. Odwiecznym prawem nowego szefa, czy to w urzędzie publicznym lub w prywatnej firmie, jest obsadzenie kluczowych stanowisk, ludźmi do których ma się zaufanie. Tak było i będzie. Czy w 2010tym roku Prezydent Bronisław Komorowski pozostawił na stanowisku sekretarza, powołanego jeszcze przez Prezydenta Lecha Kaczyńskiego? W polityce, niezależnie od tego czy chodzi o urząd prezydenta czy wójta, zasady są prawie identyczne. Wymienia się kluczowe kierownicze stanowiska a szeregowi urzędnicy pozostają. Jestem pewien, że Pan Domański na pewno wie co robić w tej kwestii.

Agata napisał(a):
2018.10.27 - 22:20
No ja też mam nadzieję, ze nowy wójt zacznie wszystko z czystą kartą i oczyści urząd ze starych układów. Oby tylko wziął sobie do serca przykład poprzednika i nie popełnił jego błędów.

DALACHOWIEC # 2 napisał(a):
2018.10.28 - 05:49
Chciałem jeszcze przypomnieć, że w trakcie przekazywania władzy starego wójta nowemu -trzeba zwrócić uwagę na kompletność wszystkich dokumentów. Głównie na umowy (w tym na umowę z panią sekretarz), sprawy przetargów itp. Może się zdarzyć , że po odebraniu urzędu mogą występować braki w tych ważnych dla Gminy oraz nowego wójta dokumentach. Druga sprawa to CV osób , które składały chęć pracy w urzędzie przez ostatnie dziesięć lat i zostały odrzucone przez panią sekretarz ( i grupę weryfikacyjną) pewnie są tam urzędowe notatki , w których stwierdzano przyczyny odmowy przyjęcia do pracy. Co do stanowisk kierowniczych to wymiana wszystkich kierowników wraz z panią sekretarz jest bardzo konieczna. Nowy wójt musi mieć 100% pewność na osobach odpowiedzialnych za swoją działkę i dlatego wymieni cały skład kierowniczy urzędu. Tak jest to praktykowane we wszystkich urzędach państwowych na różnych szczeblach. Pewnie - można ich zwolnić lub zaproponować inne szeregowe stanowisko , które może być przez nich przyjęte lub odrzucone. Wiadomo jak były kierownik lub pani sekretarz odmówią przyjęcia pracy na nowych warunkach to wtedy po prostu żegnają się z pracą w Urzędzie Gminy. Życzę Panu Wójtowi owocnej pracy na odpowiedzialnym stanowisku i przyjaznych pracowników , którzy pociągną ten kierat.

remek napisał(a):
2018.10.28 - 17:55
Ja też właśnie obawiam się matactw starej ekipy. Wszyscy wiemy jacy to uczciwi ludzie. Boję się jakiś mściwych zagrywek w stosunku do pana Domańskiego, myślę, że teraz uzupełniają dokumentację i wybielają co się da, ale co najgorsze spodziewam się prób podłożenia nowemu wójtowi nogi, by nie powiedzieć dosadniej.

sandra napisał(a):
2018.10.28 - 18:35
Rekrutacją pracowników rzeczywiście zajmowała się pani sekretarz i należy jak najbardziej przyjrzeć się dokumentacji z tym związanej. Dziwnym trafem zawsze w konkursach na dane stanowiska wygrywały osoby związane pokrewieństwem lub towarzysko z wójtem i innymi pracownikami urzędu gminy. Bardzo bym chciała, aby nowy wójt rozliczył najbardziej zaufanego pracownika urzędu z jej działań i aby merytorycznie i obiektywnie ocenił jej kompetencje.

jk napisał(a):
2018.10.29 - 11:58
W piątek w dniu 26 października nastąpiła druga tura przyjęcia pracownika na stanowisko gminne. I dalej nasz Ighorn przyjmuje a co tam ...

k napisał(a):
2018.10.29 - 13:30
Jak on może jeszcze jakiekolwiek decyzje podejmować to juz powinno byc zabronione

tola napisał(a):
2018.10.29 - 13:57
A ja uważam że przed rozpoczęciem swojej kadencji nowy wójt powinien przeprowadzić kontrolę w gminie na wszystkich poziomach. Być może nawet ściągając kogoś z zewnątrz. Jeśli tego nie zrobi to cała jego praca pójdzie na marne bo przez 4 lata będzie sprzątał ten 28- letni syf. I chcąc nie chcąc będzie musial ciągnąć dalej pewnie nie jeden szwindel. Jestem przekonany,że tam nic\" się kupy nie trzyma,\" a papier przyjmnie wszystko. Zgadzam się z poprzednikami,że pracownicy do wymiany. Jak można być urzędnikiem państwowym i pomagać wójtowi kraść. Szok i niedowierzanie. To jest towarzystwo wzajemnej adoracji. Grupa trzymająca władzę . Zgadzam się,że pracują tam tylko SWOI. Mam nadzieję,że ich również dosięgnie sprawiedliwości i wylecą jak wójt - z wielkim hukiem. Ludzie nie są głupi mimo,że to wioska.

p napisał(a):
2018.10.29 - 16:01
Wszędzie nasyłal j kontrolę niech teraz jego rozlicza bo przez niego nie jeden zakład padł a on jeszcze powie tak chcieli mieszkańcy takw jego wyłącznej osobie.

DALACHOWIEC # 2 napisał(a):
2018.10.29 - 17:14
No to mogą być kłopoty - zatrudnianie nowych pracowników na kilka dni przed odejściem starego wójta to już zakrawa na lekceważenie nowego. Pewnie chodzi o przyjęcie ,,swoich\'\' z rodziny lub swoich pupilków kolesi. Tak się nie postępuje. Widać , że za wszelką cenę chce ,,wcisnąć swoich\'\' aby mu potem - uprzejmie donosili co słychać w UG Rudniki pod wodzą Pana G. Domańskiego. Całkowicie się zgadzam z tola w poglądach. Proponuję po przyjęciu stanowiska przez nowego wójta zgłosić sprawę gdzie trzeba i doprowadzić za wszelką cenę przeprowadzenie tzw. audytu całego UG przez osoby z Olesna lub nawet z Opola. Generalna kompleksowa kontrola oraz przydatność starych kierowników i całego personelu - to się nazywa ocena personalna pracowników. W urzędach państwowych jest to praktykowane co dwa trzy lata. Ciekawe czy coś takiego było za starego wójta robione - przypuszczam ,że nigdy. Stary wójt oraz jego kompani ( z panią sekretarz włącznie ) zrobią wszystko , żeby utrudnić pracę nowego wójta. Oj może być naprawdę gorąco w UG Rudniki.

Zdumiony napisał(a):
2018.10.29 - 21:44
Pomyślałem, że to nie może być prawda. Jak można przeprowadzać drugi etap rekrutacji w sytuacji gdy znane są już wyniki wyborów (zamiast pozostawić to nowemu wójtowi). Sprawdziłem nazwisko "szczęśliwca" - sąsiadka, a zarazem rodzina pani z UG. Przypadek? Kobita pracowała kilka lat temu w banku, wcześniej prowadziła lumpeks, więc nie wiem czy o sprawach kadrowych ma pojęcie choć blade.

Tomek napisał(a):
2018.10.29 - 21:50
A ja nie jestem zaskoczona zachowaniem Igtorna. Spodziewaliście się, że odejdzie z honorem? Ten gość włamał się do skrzynek pocztowych swoich wyborców. Bardzo mnie to poruszyło.

Zdumiony napisał(a):
2018.10.29 - 22:36
No cóż, ktoś tam musi czuwać, aby po czterech latach ogłosić wielki Come Back Ightorna… Brak słów. Choć rozbawił mnie zakres obowiązków pani E.Z. (niezwykle szeroki wachlarz - od zadań w zakresie kadr, przez obsługę archiwum aż po...WYKONYWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z WYBORAMI DO RADY GMINY, WÓJTA I ORGANIZACJĄ REFERENDUM (fakt, to już za 4 lata, więc pracownik potrzebny na gwałt :-) Żenua

Aneczka napisał(a):
2018.10.29 - 23:22
Ha ha Może już pomalutku będzie sobie wykonywała zadania związane z wyborami 2022 r. W końcu to ostatni ruch Ightorna, musi być jakieś drugie dno...

Zdumiony napisał(a):
2018.10.29 - 23:29
Zakres obowiązków na tym stanowisku jest zresztą jakimś przedziwnym mixem (czyt. wszystko i nic, trochę grzebnę w umowach, polecę do archiwum, trochę obsługi biurowej rady gminy, a w międzyczasie analiza z zakresu płac) Tam w ogóle ktoś był na takim stanowisku zatrudniony, czy to etat stworzony na tą specjalną okazję?

Aneczka napisał(a):
2018.10.30 - 01:05
Jak w ogóle można ogłosić rekrutację 16.10 (kilka dni przed wyborami) i mimo przegranej przeprowadzić rekrutację 26.10, gdy wyniki wyborów już są znane (pomijam co to za przedziwne stanowisko - hybryda). W ogłoszeniu nie ma np. warunku minimum rocznego stażu w administracji, który był w poprzednich ogłoszeniach... No ale teraz szybciutko szybciutko umowę jeszcze podpisać byle zdążyć. przecież wszystko klepnięte co nie? Kiedy zaprzysiężenie pana Domańskiego?

adam napisał(a):
2018.10.30 - 06:57
No i na koniec wójt i jego wierna pani sekretarz dali popis swojej bezczelności. Za nic mają głosy wyborców, którzy wyraźnie i dobitnie powiedzieli dość.

DALACHOWIEC # 2 napisał(a):
2018.10.30 - 07:37
Jeszcze jedna zasadnicza uwaga - pod koniec swojej kadencji stary wójt może przyznać wysokie nagrody pieniężne dla "swoich" pracowników , którzy mu byli wierni przez wiele lat. Jest to bardzo prawdopodobne , że tak zrobi.

Maria napisał(a):
2018.10.30 - 09:36
Czy są tu jacyś mieszkańcy Rudnik? Czy to prawda, że praktycznie codziennie UG jest oświetlony do późnych godzin wieczornych? Czy naprawdę jest taka potrzeba pracy w nadgodzinach? Nowy wójt ma naprawdę trudne zadanie przed sobą. Nie sądzę aby wszyscy pracownicy byli mu przychylni, więc z kim ma stworzyć dobry i szczery zespół? A kogokolwiek nowego by chciał zatrudnić, to znajdą się tacy którzy powiedzą, że to to rodzina, znjomy, kuzyn, sąsiad, a może ma po prostu taką samą grupę krwi... Trudne zadanie go czeka.

dalachowiec2 napisał(a):
2018.10.30 - 13:41
Pyziak wez te swoje dyplomy , ordery etc etc i zrozum,że ponad 2 tys "głupków od Domańskiego" jak określiłeś mieszkańców swojej gminy nie chce cię już widzieć w UG. Skończyły się tłuste lata twoje i twojej świty. Szkoda ze ludzie tak późno przejrzeli na oczy jakim jesteś gospodarzem. Dbasz ale tylko o swoje podwórko. Odejdź chociaż z honorem . Wstyd wstyd wstyd

ZZZ napisał(a):
2018.10.30 - 20:02
POZDRAWIAM ....SZKODA NERWÓW NA TO WSZYSTKO...A PAN WÓJT PYZIAK NIECH JUŻ ODEJDZIE...ROBIŁ DOBRZE TYM CO CHCIAŁ A RESZTĘ CHOŁOTY SRAŁ..TAKA PRAWDA ..............OSOBŚCIE GO NIE POZNAŁAM TYLKO Z ZDJĘC....WSZYSCY CO GO CHWALI MIELI KORZYŚCI...DZĘKUJĘ ZA INTERNET KTÓRY MAŁ BYĆ DLA KAŻDEGO MESZKAŃCA ORAZ ZA WPROWADZENE RUR WODNYCH KTÓRYCH W DALSZYCH ODCNKACH BRAK........

Aleksandra napisał(a):
2018.11.04 - 18:05
Rekrutacja przeprowadzona po wynikach wyborów zakrawa na kpinę. Jednak takie stanowisko chyba było (z tego co widzę na stronie UG - pani Elżbieta B.), a nie jest stworzone specjalnie. Obstawiam, że albo pani Elżbieta odchodzi na emeryturę i pan Pyziak koniecznie chciał jeszcze wcisnąć kogoś swojego, albo potrzebny był ktoś do pomocy. Niestety znam tą zatrudnioną osobę - to, że wyniosła i nadęta to raz, a to, że bez skrupułów to dwa. Wystarczy zresztą zapytać kogoś z jej miejscowości - sympatią jej tam raczej nie darzą...

Strona internetowa "moje-rudniki.pl" jest zarejestrowana przez Sąd Okręgowy w Katowicach - Wydział I Cywilny w rejestrze dzienników i czasopism pod pozycją Pr.2927
Kod strony - moje-rudniki.pl (2018)